söndag 3 oktober 2010

Nu är hon färdig.....


.....min lilla julängel. Jag älskar att brodera, det är som meditation för mig. Synd att det är annat som också måste göras, för jag har svårt att slita mig. Tyvärr har en smärre katastrof inträffat idag. Den röda tråden är slut och jag kan inte fortsätta på mitt nästa projekt. Måste vänta ända tills imorgon, om jag inte väljer att köra de10 milen till Panduro i Helsingborg....


Får väl trösta mig med att skära till tygerna som ska vara runt ängeln. Då är det ju bara att gasa på imorgon när jag är på plats vid symaskinen igen. När jag har varit och köpt brodergarn alltså.....

Annars så skulle jag ju kunna diska eller dammsuga eller varför inte roa mig med att städa badrummet? Livet är fullt av möjligheter....

Ha en bra söndag, särskilt ni som har brodergarn....era lyckostar!

Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar