tisdag 24 juli 2012

Quiltköping 2012


Nu börjar det dra ihop sig, snart bara en månad kvar.... I år ska jag vara med som utställare, jättespännande och kul ska det bli! Det är jag och min dotter Josefin som ska åka dit, hur mysigt som helst.....

Igår hade vi planeringsmöte. Det är hur mycket att tänka på som helst... Hur ska montern se ut, vilka quiltar ska jag ha med mig, mönstertillverkning och och och och....men roligt är det.

Idag skriver jag ut och viker mönster, det tar längre tid än man kan tro, och helst ska ju allt bli rätt......
Sedan ska jag skaffa påsar, tyg till bordet, en planka att måla en skylt på och en massa annat.

Fast i eftermiddag hade jag faktiskt tänkt ta en tur till stranden, för tro det eller ej, i dag är det faktiskt varmt och soligt. Men jag törs nog inte bada.....äta glass är dock ett måste.....härligt, äntligen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar