söndag 12 augusti 2012

Dancing Flowers

Nu är det fullt upp med förberedelserna inför Quiltköping. Det betyder att det inte har blivit så mycket sytt de senaste två veckorna, förutom att jag fållat stora tygstycken, men hur kul är det att visa bilder på det? Det har med andra ord inte funnits så mycket att blogga om.....
Därför har jag bestämt mig för att göra en presentation av mina mönster. Det kommer att bli ungefär ett om dan ända fram tills det är dags att åka till Lidköping. Alla mönster, och de flesta av quiltarna, kommer så klart att finnas på mässan. Skulle du bli sugen på något innan så är det bara att kika in i shoppen på min hemsida....


Mitt allra första mönster var detta, Dancing Flowers. Tyvärr har jag inte quilten själv och inte heller så mycket bilder. Får väl göra mig en egen någon gång. Den är ju lätt att göra med raka delar och inte så många sömmar som ska matcha....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar