onsdag 17 oktober 2012

Pippi på att brodera

Jag vill börja med att tacka er som gjort mig uppmärksam på att två av Little Me-mönsterna hade försvunnit från shoppen. Efter en stunds detektivarbete hittade jag felet. Ett <tr> hade försvunnit på ett ställe i HTML-koden. Att det ska vara så petigt.... Nåväl, nu hoppas jag att det funkar!


Det broderas det för fullt i Syverkstan just nu. En liten fågel har slagit sig ner i trädet hos min vinterängel.
Jag har broderat lite här och var på motivet för att bestämma hur jag ska fördela färgerna. Idag ska vänsterhörnet bli klart....vad som döljer sig där får ni se imorgon.

Så länge kan jag passa på och påminna om en annan ängel i min skara....My Christmas Angel.


Hon börjar ju så sakteliga bli aktuell igen. Du hittar mönstret i shoppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar