onsdag 9 januari 2013

Färdig!


Så är det då äntligen färdigt, mitt bidrag till nästa Fat Quarter.

Bara att köra igång med nästa projekt. Det är fullt upp just nu, både en del projekt som det är hög tid att jag blir klar med och en hel del som jag inte har börjat på än. Tur att det är så kul, för sysslolös är jag inte.
Först i tur nu står de två sista Crazy Dogs-blocken. De är ritade och klara så imorgon ska jag sy dem och hoppas kunna lägga ut dem på hemsidan på fredag.
Nästa projekt är min Smultron-necessär. Den är nästan klar, saknar bara den virkade spetsen. Parallellt med de här två broderar jag på vårängeln, så det händer en del.
Efter allt detta ligger här några vackra tyghögar och tigger om att bli använda....


1 kommentar:

  1. Spændende at se hvad du har kreeret í næste nummer af Fta Quarter :-).
    Og hundene ikke at forglemme. De er så søde.

    SvaraRadera