fredag 17 juni 2011

Idag är jag stolt över mig själv!

Hur länge som helst har jag tänkt att jag måste göra någonting åt min blogg, har känt att jag har velat ge den en rejäl ansiktslyftning, men liksom inte riktigt kommit till skott. Men så idag var det dagen D, dagen då bitarna föll på plats. Jag bestämde mig för att den skulle se ut som hemsidan, de hör ju trots allt ihop. Då kom den stora frågan, hur gör man? Men antingen så är jag smart eller så är det min turdag för jag lyckades fixa med både "headern" och bakgrunden så att de passade in i Bloggers mallar. Inte helt enkelt allt det här med pixlar och MB och sånt. Sedan fixade jag med "gadgetar" och etiketter så att jag fick det som jag ville och jag blev faktiskt nöjd. Stolt över mig själv också för att jag inte behövde be om hjälp. Hon är inte så trög trots allt den där gamlingen....

I går publicerade jag Crazy Cat 6 på min hemsida. Så här ser han ut:


En liten rund, brun och grön man med ett stort hjärta.....kan det vara så att han är kär?

Nu ska jag gå vidare med att städa min hotmail och trassla ut röran av alla filer på datorn som jag har slarvsparat lite här och där. Varför gör jag så? Nåväl, bra blir det och det känns så skönt när man har kraft att ta tag i det.
Det måste vara en bra dag idag, hoppas ni andra också tycker det.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de katte bare søde :-) og jeg er endda ikke katte-ven. Tak fordi du deler dine katte med os.
    God weekend.
    Mange hilsner
    Anne-MEtte

    SvaraRadera
  2. Helena, your blog is beautiful. These cats are about love.
    hugs

    SvaraRadera
  3. Tack för dina jättesöta katter :-))

    SvaraRadera