torsdag 27 oktober 2011

Upps-katt-ad sysselsättning!


Började dagen med tre högar fulla med svansar, tassar och en massa andra delar.....


....några blå och beige....


....några rosa och bruna....

(Fråga mig inte varför denna bilden har hamnat på högkant, originalet är inte så, det måste vara Blogger som driver med mig!)


....och några gröna och bruna.

Efter en hel del pysslande och pusslande tillsammans med strykjärnet hade tre små kissar sett dagens ljus. Fast de är lite blyga....


Här gömmer sig den första....


....den andra....


....och den tredje.

Eller rättare sagt Crazy Cat 10, 11 och 12.

Snart är de färdiga hela gänget. Nästa helg när jag är i Stockholm på Syfestivalen så ska jag köpa de tyger jag saknar som ska vara mellan blocken. Sedan blir det åka av......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar